تعطیلات اخر هفته

 

1.   نمیدونم تازگی ها خبری شده که بیشتر persianblogها  رفتند تو blogfa عضو شدند اگه خبری یا جایزه ای میدن، بگین تا ما هم پلاس شیم اونجا ،اگه مزیتی داره به ما هم بگین من هم بازی ..(فتوکپی شناسنامه و 2 قطعه عکس بیارم ؟)

 

2.   اقا قربون دستت میخوای از وبلاگ تعریف کنی و بگی محشره ،نیا تو ایدی وبلاگ اف بذار که وبلاگت محشره، بنویس چقدر عکست، چقدر کوفتت زهرمارت، چه میدونم هرچی به جز وبلاگت قشنگه بنویس ، شاید یکی کنار ادم نشسته بود و افتو خوند اون وقت بفهمه وبلاگ داری، ضایعگی بالاتر از این ،اخه این اولین نفری بود که فهمید من وبلاگ دارم و کلی ضایع شدم ! خدا به داد برسه !

 

 

3.چاقو رو محکم تو دستام گرفتم و چشمامو بستم و یکدفعه محکم فشار دادم تو پاش، پوست پاش کنده شد، دوباره چشمامو بستم و به این فکر کردم که شب روحش میاد تو خوابم و میگه ای سنگدل، دستت بشکنه چطور دلت اومد منو جوون مرگ کنی ، با یک حرکت دست پوستشو غلفتی کندم این اولین بار بود که مجبور شدم دست از سوسول بازیم بردارمو و پوست مرغ رو بکنم اینم از مزایای دانشجو بودنو و دور بودن از مامان دیگه .جای مامانم خالی !

تازه با دوستم رفته بودیم ماهی فروشی که مثلا دو تکه ماهی بگیریم مرده میگه ماهی چی میخوایین؟ ما هم که هر دوتامون تو خرید کردن به دلیل نازپرورده بودن ناشی بودیم گفتیم نمیدونیم ما فقط دو تیکه ماهی کوچیک میخواییم برای ناهار! مرده با تعجب گفت واسه ناهار؟

( اخه ناسلامتی تو ماه رمضون کسی ناهار نمیخوره که !!!!!)

 

3.   نه فکر کنید ما کافریم روزه نمیگیریم ها حقیقتش اینه که هنوز طرف های ما، هلال ماه رویت نشده و ماه رمضون هنوز نیومده !!!!( من گواهی پزشک دارم الکی تهمت کافر بودن نزنید)

 

4.   وقتی میرفتم مدرسه عصرهای پنج شنبه عشق میکردم تند تند میامدم خونه به عشق اینکه فرداش جمعه است و تعطیله حالا که رفتم دانشگاه عصرهای سه شنبه کلی ذوق میکنم که دیگه بعدش کلاس ندارم حالا که سه شنبه هم تعطیله  دیگه نور علی نور خب با این همه تعطیلی حال میده بری خونه عمو خاله دایی و بری یه دلی از عزا در بیاری و معده ات رو متعجب کنی .

 

5.      تعطیلات اخر هفته به همه خوش بگذره!!

 

6.      شهادت حضرت علی رو به همه تسلیت میگم ،شب قدر  واسه ما هم دعا کنید.

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
مصطفا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.otagh.blogfa.com

سلام...گواهی پزشکتون به تایید پزشک دانشگاهم باید برسه!! و گرنه خودت برو حراست

حامین دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

قربون چشمای بادومیت برم من اینم مد شده!!! یه زمانی از بلاگ اسپات اومدن پرشین بلاگ!! حالا هم میرن بلاگ فا!! تو که بلاگ اسکای هستی اصلآ‌ خودت رو قاطی نکن!!!

سیاوش سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ق.ظ http://robonoiseman.blogfa.com

سلام.
ممنون از نظرت تو وبلاگم سریعا جواب خواهم داد.
ممنون که اینطوری دلسوزانه در مورد من و وبلاگم نظر دادی .
سیاوش از لیدن

ج سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ق.ظ

حسین سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.mh24851.persianblog.com

آره این دعوای پرشین بلاگیاس با پرشین بلاگ، شما خودش و ناراحت نکن!

جی بیس چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:12 ق.ظ http://jeybiss.persianblog.com

من دوباره آپ شدم .....چند تا عکس دارم..نظرت را بگو..خوشحال میشم

بچه مخفی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ق.ظ

۶- باشه..۵- بازم باشه!! ۴- بی جنبه ی تعطیلی ندیده!:)) ۳- ماهتون هم خسیسه مثل خودتون؟=))!! ۳- ماهی بی خار بگیرید لطفا..من خارشو دوست ندارم! ۲- آخه این وبلاگ چیش تعریف داره؟ ولم کن بابا!:)) ۱- خبری نیست...سلامتی..یه دونه سفر مجانی به کره ی مشتری میدن فقط!

سیاوش پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:13 ب.ظ http://robonoiseman.blogfa.com

سلام.
بمیرم برات که تازه داری مثل اوایل من که اومده بودم خارج دست از ناز پروردگی میکشی من ایران که بودم وقتی مجبور بودم تنهائی زندگی کنم پیتزا و همبرگر بود که در خونه ردیف میشد اما اینجا مجبور شدم خودم بخرم بپزم بخورم دوباره بشورم .
خوش باشی با عملیات آشپزی.
سیاوش از لیدن

سیاوش جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:07 ق.ظ http://www.robonoiseman.blogfa.com

سلام.
اومدم بگم شاید دیگه ننویسم.
اگر نوشتم که خبرت میکنم اگر نه که اولا دیدار به قیامت دوما چیزی از دست ندادی فقط از اراجیف بی معنی و یکنواخت من رها میشی.
سیاوش از لیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد