ضد فمینیستی

1. میخوام یه بحث ضد فمینیستی راه بنندازم (با معذرت از همه خانمهای فمینیستی)
نمیدونم چرا هر جا صف نذری باشه اینقدر تفاوت مردها و زنها بیشتر اشکار میشه. من اصلا ازتو صف ایستادن خیلی بدم میاد، ولی تو رو دربایسی مجبور شدم با یه بنده خدایی برم.صف زنها که کلی خنده بود، یه پیرزنی که به قول معروف از خدا یه 2 سالی کوچیکتر بود وایساده بود پشت سر ما و هرکی که رد میشد یا اگه میخواست با همسایش که تو صف بود احوال پرسی کنه داد میزد خانم برو تو صف و هی جیغ میزد و غر غر میکرد که چه معنی داره ما یه عمری تو صف ایستادیم و خلاصه تو این مدت با غرغرهاش همه رو کچل کرد. یه زنی هم بود که نذریشو گرفته بود و پاشو گذاشته بود تو صف به دوستش میگفت فلانی برو از خونه یه دیگ بیار، واسه خاله ام اش بگیرم، یه دیگ هم بیار واسه خواهرم هم اش بگیرم، بعد تا پیرزنه اعتراض میکرد میگفت من جا گرفتم واسه خواهرم، هنوز نیومده ولی این جاشه .بعد تازه فتوا میداد که مهم خود نذری نیست مهم اینه که هرکی لااقل یه قاشق از این نذری برای تبرک بخوره. ولی نمیدونم چرا خودش واسه سه روزش داشت نذری جمع میکرد. ولی باریکلا به این اقایون دریغ از یه صدا که از اینا در بیاد یا با هم دعوا کنند .(حالا رجال محترم جو گیر نشن خودشونو خفه کنن بابا اونا هم چون روزه برده بودشون صداشون در نمیومد)

2. سر خیابون سپه دیدم روی یه بیلبورد تبلیغاتی نوشته:
دیگه به خدا نمیگویم مشکل بزرگی دارم بلکه به مشکلم میگویم خدای بزرگی دارم!!!

3. اخر بخاری خونمونو افتتاح کردیم (کسایی که دارن واسه شام تشریف میارن با خودشونم لباس گرم بیارند. اصفهان بسی ناجوانمردانه سرد شده.)

4.از تمام دوستایی که رفتند و در راهپیمایی روز قدس با مشتهاشون دهن اسراییل رو خرد کردند کمال تشکر رو داریم.(روابط عمومی سازمان).

نظرات 5 + ارسال نظر
مصطفا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 ق.ظ

ا.ا ...تا خیابون سپه اومدی...یه سرم میومدی پیش ما...بالاخره ماه رمضون بود و نمیخواست تو خرج بیوفتیم!!
راستی این بخاریها خطرناکن ها...۲ سال پیش ۲ تا از رفقا رو گاز گرفت و خلاص...

حامین شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

۱-تفاوت زن و مرد در همینه دیگه!! ۲-حالا چرا بیلبورد تبلیغاتی؟! تبلیغات چی بود؟ مشکل یا خدا؟! ۳- ما هم اینجا فقط کولر افتتاح میکنیم!! ۴-منم به نوبه خودم از اون بندگان مخلص و دینداری که مادر اسراییل رو به عزاش نشوندن تشکر میکنم!

محمد رضا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.btbt.blogfa.com

salam khoo bid
az inke behm sar mizanid yek donya tashakor
mesle hamishe aliye
vali khosham miyad adame nokte sanji hasti
in khyli aliye afarin
dar panahe hagh
ya ali

سیاوش شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.robonoiseman.blogfa.com

سلام.
حالا اینطوریه که به من سر خبر نمیدی که به روز کردی؟
چیکارت کردم مگه؟
من به روزم .
در ضمن بابا ضد فیمینیست بابا اینکاره .
سیاوش از لیدن

نرگس سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ http://www.sharabenoor.blogspot.com/

یه باریه بحث ضد فمینیستی همین تازگی تو وبلاگم راه انداختم واسه ۷ جدم بس بود.
یه لینکی هست به نام برونکا اونم نوشت.
مواظب بخاری گازی باش حتما یه پنجررو باز کن که هوا جریان داشته باشه.
هی اصفهان ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد