ما کجاییم در این بحر تفکرتو کجایی؟

مقدمه انشا: باید از تموم اونایی که نظر دادن تشکر کنم مخصوصا اونایی که انتقاد کردند
مرسی از اونایی که مطلبو خوندند و بعد نظر دادند !! به قول یه یارویی قربون همتون، به به

متن:


ولی یه گله کوچولو دارم از صاحب های بعضی ازوبلاگها، ( جسارت نشه با شما نیستم)،چرا بعضی هاتون( با شما نیستم) فکر می کنید اگه یکی اومد تو وبلاگتون نظر داد، حتما عاشقتون شده و باید باهاتون چت کنه، شاید یکی دوست نداشت چت کنه، چرا باید بگین وا چقدر مغروری!! وا چقدر واسه خودت کلاس میذاری !!چون asl ندادی بهم، دیگه نمیام تو وبلاگت نظر بدم!!!!!! اخه خدایی دلیل محکمه پسند تر از این،که میگه من که نمیخوام بخورمت من مشخصات مکانی و زمانی دقیقتو میخواستم که هر وقت وبلاگمو اپ کردم خبرت بدم !!!!!!!! بعدشم چون پانمیدی واسه چت دیگه نمیام نظر بدم!!!!!!! بازم صد رحمت به این، یکی دیگه تلفن میخواد، خب اخه اگه میخواستم تلفن و شماره همراموبدم همین جا مینوشتم با فونت بزرگ: که عزیزان هرکی اپ کرد با این شماره تماس بگیره و یک بینوای معطل اپ کردن شما را از نگرانی در بیاره ! !اخه چرا باید دو تا وبلاگ نویس و دو تا همکار فقط به خاطر این به هم سر بزنن که یکیشون به یکی دیگه شماره داده؟ چه فرقی داره نویسنده دختر باشه یا پسر؟ چه فرقی میکنه از کجای ایران مینویسه؟ مهم اون چیزی که مینویسه، شمایی که نظر میدی خیلی ممنون که نظر میدی (قربون همتون) ولی نظر دادن شما دلیلی نمیشه که من شماره و عکس بدم به کسی و اگه کسی فکر میکنه من میام تو وبلاگش نظر میدم واسه اینه که دوست پسر پیدا کنم یا شوهر!!!!!! لطف کنه بگه تا دیگه نیام نظر بدم!! ما کجاییم در این بحر تفکر، تو کجایی؟!!!!


1.اقا( استعاره از ادم)الان تو روزنامه یه چیزی خوندم به قول برو بچ کف بر شدم ،200 بار خواستگاری بی نتیجه، نه اینکه این 200 بار خواستگاری یه نفر رفته بلکه خواستگاری 200 نفر رفته ولی هنوز به نتیجه نرسیده، بدبخت از 19 سالگی داشته دنبال زن میگشته ،الان 35 سالشه ،حتی برای خواستگاری به سوریه هم رفته، همتو حال میکنید، تازه چقدر هم شرط و شروط داره :تحصیلات عالیه، گرایش به هنر، اشنا به رسوم و ادبیات عرب!!!!! و زیبا بودن حال میکنید؟ اخه ببینم خودتم همه شرایطت کامله که این همه افه میذاری؟
از تمام دخترهای دم بخت و دارای شرایط بالا تقاضا میشود یه لنگ کفششونو واسه این اقا ابراهیم در اهواز پست کنند تا ایشون ببینند کدوم از این کفشا همسایز پای سیندرلا هست؟

2.اینو گفتم یاد یه از اشناهامون افتادم که بهش گفتیم یه دختر لیسانسه پولدار پیدا کردیم واست ،گفت: خوشگله؟ گفتیم: خوبه ولی سبزه است، گفت، نه مامانم گفته باید زنت سفید باشه!!!!!!!!تازه باید کارم کنه، تازه با مامانم بسازه، تازه پرستار فلان بیمارستان نباشه(چون خودش پرستاره دنبال زن پرستار میگشت) تازه اله باشه، نه بله باشه !!!!بابا حالا که دولت داره خودشو میکشه تا مشکلات جوونها رو از طریق ازدواج حل کنه چرا هی سنگ جلوپای دولت میندازید؟ خدایی این همه دولت در رفع مشکلاتتون تلاش میکنه بعد نشستین هی ایرادم میگیرید خوشی زده زیر دلتون دیگه!!!

3به علی گفت ،مادرش روزی که بترس و کنار حوض مرو
رفت و افتاد مادرش در حوض ای علی خندید!!!!!!!!!!!! ( شاعر گمنام)


4.در نظر خواهی پیشین نه پسین پیشین یه دوست عزیز انتقاد کرده بود که سعی نکنم از اب گل الود ماهی بگیرم (کو ماهی؟) مرد و زن مکمل همدیگر هستند، بر منکرش لعنت ولی چه معنی داره تو وبلاگ زن و مرد مکمل و متمم شن این جا اروپا نیست که!!!! نبینم اقایون بی یالا بیاین تو نظر خواهی ها، تازه شاید تو نظر خواهی یه پرده بکشم بگم اقایون این ور خانمها اون ور، این قرتی بازی ها چیه؟ نبینم پسر دخترا بیاین تو وبلاگ من قرار بذارن !!………………..اهای اقا از زیر پرده نگاه نکن!!! یالا چرا نمیگی؟ (ولی بدون شوخی چشم دیگه ماهی نمیگیرم قلابمم هم گذاشتم کنار )

5.این ماجرا حقیقی میباشد:
اولی: یه ضبط وصوت گرفتم توپ عالی دو تا باند داره معرکه…………
دومی: دیجیتاله؟
اولی: نه هیتاچی یه !!!!!! از دیجیتال یه مدل بالاتره!!!!!!!!


6.راستی بعضی ها فکر کرده بودن من اون مساله استخاره رو گفتم واسه خودم ، نه بابا!! ولی بحث دعا نویسی و خرافات یه بحث مفصله که باید بعد در موردش بنویسم البته منظور من اون دعاهای قرانی و مسائل اعتقادی نیست، بلکه اونایی که دیگه اینقدر ضایعه که نمیشه اسم دعا و فال رو روش گذاشت !!! مشروحشو بعد میگم.

7.نیست شما عادت کردید حتما اینجا یه حرف از ننه عروس بشنوید ننه عروس صداش گرفته به جاش ننه دوماد میگه : جایی که ازدواج بدون عشق باشد حتما عشق بدون ازدواج نیز خواهد بود.!!!!

8.ان یکی ،یکی را شمشیر هندی اورد و گفت:
ـــاین شمشیر هندی است ،چنان باشد، که بر هرچه زنی، دو نیم کند
ـــبرین سنگ که ایستاده، بیازماییم
شمشیر را براورد و بر سنگ زد، شمشیر دو نیم شد
گفت که:
ـــتو گفتی که شمشیر هندی ان باشد به خاصیت که بر هرچه زنی دو نیم کند؟
ـــگفت:اگر چه شمشیر هندی بود اما سنگ از او هندی تر بود.(شمس)
نظرات 6 + ارسال نظر
خودم دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:47 ق.ظ http://karamel.blogsky.com

من هم یه خانم با گروه خونی o منفی و دارای لیسانس ابیاری گیاهان زیر دریایی و متولد ۳۰ اسفند که حداقل ۴ سال ضمانت رایگان داشته باشه لازم دارم اگر سراغ داشتید منو بی خبر نذارید

هیشکی دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:42 ق.ظ http://sedaye-pare-tanhai.blogsky.com/

سلام.
یه خورده بلوف اومدی ولی من تا وسطاش خوندم چون دارم می میرم.باید برم بخوابم.
داخل پست بعدیت حتما در مورد این هم نظر میدم.
ممنون.
موفق بای و عاشق حق بمونی.
یه کم هم مطالب عشق و عاشقی بی خیال شو.
چون هر جا میرم میگن عشق.
الان خودمم گفتم عشق.

اکبر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:03 ق.ظ http://at24shortfilm.persianblog.com

goftam"ey yaar" gofti"zahre maar", goftam"ey noor" gofti"mordeshoor", goftam"az ghame doorie to bimaaram" gofti"be man che, mage man parastaaram!", goftam"dooset daram" gofti"khafe sho!goftam aasheghetam" gofti"khafe sho!" goftam"mikhaam bahat ezdevaj konam" gofti"jeddi migi ?!" goftam"KHAFE SHO!!!!!!!!! !!!!!!!!!

خسرو دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ http://assalo.persianblog.com

سلام. مطلب جالبی بود. چرا اینقدر پراکنده می نویسی خانم. یک کمی به خواننده فکر کن. موضوع مشخص تر ذهن ما رو بهتر درگیر میکنه در حالیکه اینجور نوشتن مثل خوندن بریده جراید می مونه. فکر می کنی خواننده وبلاگ دنبال چی می گرده؟ اینکه مثلا دفتر خاطات دیگری رو بخونه؟ گمان نکنم. یک کمی هو تمیزتر بنویس. خانمانه. اینجور خدای نکرده ما فکر می کنیم اطاق تو هم به هم ریخته و شلوغه. حتی یکی که نمی دونه مثل من فکر می کنه دنیای ذهن تو هم همینقدر آشفته است...

جعفر دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ب.ظ http://jafar56.persianblog.com

سلام ............خیلی قشنگ نوشتی.......ولی ببخشیدا یه کم مطلباتون تنوع دارن..........میدونین چی میگم؟ ببخشیدا؟
راستی خیلی خوشحال میشم یکی با طرز تفکر شما به تبسم تلخم سر بزنه.......ممنون

مصطفا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.otagh.blogfa.com

آفرین...خوب مینویسیا...
مثه اینکه باید add ات کنم...!در اولین فرصت
راستی فردات مبارک باشه
(سالروز آغاز وبلاگ نویسی فارسیه دیگه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد