دلتنگی

بی اینترنتی چه قدر سخته دعا کنید زودتر کامی رو بیارن تا لااقل تو ورد بنویسم بیام اینجا رو به روز کنم چقدر دلم واسه اینجا تنگیده دانشگاه اصفهان هم از خساستشون هی هر روز کافی نت رو خراب میکنن تا کسی استفاده نکنه .بابا کی گفته که دانشگاه رفتی نباید درس بخونی و مثل قیفه وارونه است دانشگاه ما که استوانه است هفته دیگه دارن امتحان میگیرن !!!! به هرکی میگم مسخره ام میکنه میگه تو کی رفتی دانشگاه کی درس دادن که حالا دارن امتحان میگیرند . من دلم واسه همتون واسه خونمون واسه مامانم واسه بابام واسه داداشام واسه همه تنگیده .کاشکی زودتر کامیمو بفرستند . راستی میگم  بابا مرسی از ابراز نظراتتون !کلی تو دیار غربت تاثیر داشت حالا کسی نفهمه فکر میکنه اینجا بیکسم نه من فقط انشالا ۱ سال باید تنهایی بکشم چون بابامینا میان سر خونه زندگیشون تو اصفهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ببخشید اگه غلط غولوط نوشتم چون عجله دارم تازه از کافینت هستم! همتونو دوست دارم اگه برگشتم از خاطرات دانشگاهمون  و استادامون واستون میگم .خدا رو شکر چون بچگی هامو اینجا بزرگ شدم تو فهم لهجه شیرین اساتید مشکلی ندارم ولی این ۳/۴ سالی که نبودم کلی به لهجهشون الرژی پیدا کردم .کم کم داره لهجه پیدا میکنم ! خوب دادا ما بریم . !
نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ق.ظ http://robonoiseman.blogfa.com

سلام.
خوبی دادا؟؟؟؟ خوش میگذره دادا؟
چهارباغ بالا رو بجای من هم متر کن دادا . ترمینال صفحه هم رفتی یاد من باش دادا ببین احیانا اگر راهت افتاد سی و سه پل بجای من هم یه بار از روش رد شو.
در ضمن عالی قاپو هم یه سر برای من برو . از میدونم نصف جهان هم دیدن کنی خیلی حال میده دادا.
برم تا لهجه نگرفتم .
سیاوش از لیدن

مصطفا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.otagh.blogfa.com

سلام...کیبینم که هک غربتی شدیم!!...باز دانشگاه اصفهان که خوبه ..ما هنر اصفهانیم...نگو و نپرس از حال و روزمون...ازینکه باز بروز کردی خوشحالم...تا بعد...

بهار پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:06 ب.ظ http://archangel.blogsky.com

نصف جهون که میگن اونجاست؟ ! حتی اگه نصف جهون هم باشه..هیجا تهرون خودمون نمیشه!

فرزانه شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ http://dehkadeeshgh.blogfa.com

سلام سحر جوووووووون..بابا کجایییییییییی نخبه بزرگگگگگگگگگگگ...اوا اینجا هم چهارم شدم که؟؟؟؟؟ایشاالله هر چه زودتر کامی جونتم میارن ور دلت که هرروز بآپی.دانشگاه بهت خوش بگذره عزیزم.قربونت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد