حدس در وکردن!

یه چیزی رو خیلی وقته میخوام بگم ،هر سری یادم میره ،الان میخوام بگم: هر بار که میام به وبلاگم سر میزنم (بعد از چند روز) میبینم مثلا در عرض 3 روز 60 نفر سر زدند به وبلاگ و به امار بازدید کنندگان اضافه شدند ولی تو نظرات که نگاه میکنم 10 تا نظر بیشتر نمیبینم یه جورایی تعداد نظرات با تعداد بازدید کنندگان خیلی تفاوت فاحش داره. طبق بررسی های به عمل امده چند تا فرضیه رو میشه حدس زد:
الف).مثلا اون 10 نفری که نظر دادن ،هر کدومشون 6 بار صفحه رو رفرش کردند که اگه اینطور باشه پیشنهاد میکنم برن دکتر، ولی نیست همه عاقل تشریف دارن این فرضیه بنا به دلایل عقلانی رد میشه .

ب). صاحب وبلاگ خودش روزی 50 بار سر میزنه، که با اون 10 نفر میشه 60 نفر، که البته این فرضیه برای زمانی که من حضور مستمر دارم درست در میاد ولی اون موقع هایی که من 3 الی 4 روز نیستم چی؟ حتما یکی به جای من میاد و این وظیفه خطیر رو انجام میده بابا ژان والژان، بابا فعال، بابا شکلات …… تو خودت قند و نباتی ….شوکو پارسی شوکو پارسی …….تو مربای هویجی ……که میای این کارو انجام میدی …..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ج). فرض کنیم یه عده اصلا نظر ندارن یا نظراشون در بطن جامعه خشکیده یا اصولا حس نظر نوشتنو ندارن ولی با احتساب این همه … باز هم یه جورایی ماجرا مشکوک میزنه ، فکر کنم باید یه نفرو استخدام کنم با چوب وایسه دم در ببینه این ادمهای مشکوک که جز این سه دسته نیستند کی هستند؟نکنه از عوامل استبدادند؟

د). همه موارد

2.تازه فهمیدم چرا یه عده رفتند بلاگفا :
برای اینکه از نظرات بنده و امثال من محروم شن، چون این نظر خواهیشون یا خیلی دیر باز میشه یا اصلا نمیشه، خلاصه باید کلی دعا و نذر و نیاز کنی تا بتونی نظر بنویسی (محض اطلاع وبلاگ های اطاق،سیاوش از بلاد کفر و بچه مخفی عرض کردم من مرتب سر میزنم ولی همیشه نمیتونم نظر بذارم چون نظر خواهیتون باز نمیشه .)اگه باور ندارید میخوای بگم چی نوشته بودین؟

مثلا مصطفی خان پیشنهاد یه دیدار حضوری بین وبلاگ نویسها رو داده بود، بعدشم نوشته بود که کلی از این ایده استقبال شده ،اخه کدوم استقبال؟ طرف اصلا نمیدونه که تو از اصفهانی میگه خوبه، منم میام، اون از یالغوز اباده میگه: اره جمع شیم دور هم یه شامی شیرینی بخوریم مگه چند تا وبلاگ نویس ساکن اصفهان رو میشناسی که میگی ؟ درسته خیلی خوبه دیدار حضوری ،ولی دیگه اون حس امنیتی که پشت در وبلاگ داری رو از دست میدی!


3.به نظر من ما هم بیام یه جشن بالماسکه راه بندازیم بین وبلاگ نویسها همه اون وقت با ماسک بیاین تا شناخته نشن دیگه هم حرف من درست میشه هم خواسته اقا مصطفی

4.خدایی نظر بودااااا!!!!!!!!!
نظرات 7 + ارسال نظر
حامین سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:55 ب.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

اولآ که اول!!

حامین سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:56 ب.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

دومآ که با نظر ((ب))‌موافقم!! و در مورد بلاگفا هم که بابا بیخیال پرشین رو عشق است!!

نامه های یک روانی به چشمهایش سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 ب.ظ http://paranoid.blogfa.com

این باماسکه حرفی بود ها..تو هم مشهدی هستی ؟

یرقان سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.yaraghan.persianblog.com/

البته من چند تا وبلاگنویس اصفهانی میشناسم.ولی همینطور که خودت میبینی مشهدیهاش بیشترند و من هنوز هیچکدومو ندیدم.توهم زیاد تلاش نکن...

بچه مخفی چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:05 ق.ظ

سه و چاهار!! واقعا! نظرات گهرباری بودن! دو- اگه راست میگی بگو من چیا گفتم! یک... هیچکدام صحیح می باشد

مصطفا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.otagh.blogfa.com

به به!...میبینم که اینجا پشت سر ما خبرایی بوده...از اونجایی که طی یه اقدام خداجویانه سایت دانشگاه رو به دلیل همزمانی با راهپیمایی ۱۱ آبان(!) تعطیل اعلام کردن و الانم مسئول سایت داره داد میزنه که ۵ دقیقه بیشتر وقت نداریم لذا جواب را در وقت مقتضی ارسال خواهم نمود...
فقط مثه اینکه خیلیا به خون ما تشنه ان؟...هنوز پیشنهادای بعدی رو نشنیدین!!!... حساب اصفهان و تهرانشم کرده ام...اگه بخوایم جور میشه...حالا تا جواب اصل کاریم...با بای

سیاوش چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ب.ظ http://robonoiseman.blogfa.com

سلام.
در مورد اینکه چرا آمار سایتت میره بالا یکی دی از موارد این میتونه باشه که من خودم هر ۳ روز یه بار تمام لینکهای موجود تو وبلاگم رو میرم چک میکنم یعنی حالا حساب کن تو این مدت که نبودی چند بار اومدم وبلاگتو چک کردم ببینم چیزی نوشتی یا نه.
ما که مثل بعضیها نیستم یه سر میان زودی در میرند ما دوستانمون رو بیچاره میکنم از بس میریم پیششون.
تبلیغ من یادت نره.
سیاوش از لیدن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد