هست با ابله سخن گفتن جنون !

دوست عزیزی که گفته بودی من احمقم باید به عرض جنابعالی برسونم احمق تر از من شما هستی که این قدر بزدل و ترسویی که حتی از خودت اسم و ادرسی به جا نگذاشتی در ضمن من فکر نمیکنم ادم ترسویی مثل شما ارزش اونو داشته باشه که بخوام وقتمو صرف کل کل کردن با اون کنم از قدیم گفتن : هست با ابله سخن گفتن جنون (در ضمن ایمیلو گذاشتن واسه این کارا ،ایمیل بفرستی بهتره نترس ادرس میلتو به کسی نمیدم که برات فحش بنویسه)

نکته: جناب پروفسور اگه حماقت من تو رو اذیت میکنه دیگه نیا !
نکته2: در ضمن مثل ادم حرف بزن ببینیم دردت چیه و از کجا داری میسوزی!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
سياوش پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://antiholland1.persianblog.com

سلام. احمق خودشه اينقدر از اين آدمهای مزخرف بی عقل و شعور و کم جنبه نا مغز انسان نمای ميمون صفت و ... بدم مياد که نگو و نپرس . تو خودتو ناراحت نکن خواستی فحش بدی من میدم تو کارتو بکن کاری هم به حرفای این مسخره نداشته باش.
سياوش از ليدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد