در بهار ازادی جای همتون خالی!

1.دیروز با همخونه ام رفتیم دیدن فیلم گیلانه.خدایی معتمد اریا ترکونده بود ،این قدر قشنگ بازی کرده بود که حال میکردی، بهرام رادان هم از اون نقشهای سوسولیش دست برداشته بود و نقش یه معلول رو خیلی قشنگ بازی کرد، باران کوثری هم که جای خودشو داشت ولی نکته قابل توجه این بود که این از معدود فیلمهایی بود که مادره و پسره (معتمد اریا و رادان ) خیلی راحت به هم دست میزدند، مادره پسره رو راحت بلند میکرد از زمین و حتی پیشونیشو میبوسید.
ماجرای فیلم مربوط به اسفند 66 بود و قسمت بعدیشم مربوط به 15 سال بعد یعنی اسفند81 بود، ماجرای فیلم هم بهتون نمیگم، برین خودتون 700 تومن بدید، برین ببینید( یه کم اصفهونی بازی در بیارم ) اگه کسی خواست براش فیلمو تعریف کنم (چون شاید کسی بخواد بره ببینه بعد فحشم بده که چرا تعریفش کردم )700 تومن به حساب وبلاگ واریز کنه بیام براش در گوشی تعریف کنم .حالا واسه اشناها ارزونتر ( کمال اصفهانی ها در من اثر کرد و گرنه من همون ادم سابق بودم که بودم / شاعر قرن 7 هجری قمری ).


2.بعد سینما هم رفتیم خودمونو دعوت کردیم شام بیرون به قول معروف معده هامون بعد از خوردن این همه غذای دانشجویی تا چشمش به یه غذای دیگه افتاد از تعجب شاخ در اورد و تعجب کرد .


3.راستی اینایی که گفته بودند شام دعوتمون کن ( یرقان و فکر کنم فرزانه خانم) بابا بیاین اینجا تا شام دعوتتون کنم تا دست از سرم بردارین، بابا دیگه از رو رفتم، بیاین، جهنم ضرر !

4. راستی به جای همه اونایی که گفته بودند برم به جاشون از سی و سه پل رد شم، رفتم رد شدم ولی جا همتون خالی این قدر بوی گند میداد ( فکر کنم زاینده رود و بیل زده بودن لجنهاش امده بود بالا ) که ادم لذت میبرد، به قول یکی بوی عشق میداد.بسی حال بردیم و به جای همتون بوی عشق رو استنشاق کردیم . در بهار ازادی جای شما خالی !!

5. بدون شرح: با دوستم منتظر تاکسی بودیم تاکسی وایساد دوستم به راننده میگه: اقا مستقیم میرین ؟!!!!!!

برگشتن من به عنوان عضو حقیری از جامعه نخبگان

بله ما برگشتیم !
تموم اونایی که دعا کرده بودند از شر من و نظرات گهربار من نجات پیدا کنند برن یه فکری به حال خودشون کنند .
در ضمن از تموم اونایی که تو این مدت با اینکه من نمیتونستم تو وبلاگهاشون از خودم نظر در وکنم باز میومدند و نظر میدادن کمال تشکر رو دارم انشالا جبران میکنم .
خدایی این لهجه برره ای هم کلی دردسر ساز شده ها ! فرض کن با لهجه اصفهونی بخوان برره ای حرف بزن چه گندی میشه .راستی یه چیز جالب براتون بگم ما سر کلاس انگلیسی شاهد ظهور لهجه جدیدی هستیم میدونید چی ؟بابا بعضی ها حتی زبان انگلیسی رو هم با لهجه اصفهونی میگن دیگه ببین چه گندی میشه !
میخوام یه کم به نظرات قبلی ها جواب بدم نیست کلی جوابشون ندادم خوش به حالشون شده !
یرقان: یرقان جان بابا به امید روزی که کل جامعه بشه مرغدونی ببینم اون وقت میتونی بیای جامعه نسوان رو مرغ خطاب کنی.سیاوش تو هم زیاد موافق نباش بعدا به ضررت میشه ها ( حالا نیاین بزنینم به جرم فمینیست بودن ها )
فرزانه:اسمتو تو کلاس اموزش زبان نوشتم مدارکتو بیار ! زنبیلتم بردار نزدیک بود بیفتم ( بحث افتادن شد یاد یه چیزی افتادم یه استادی داریم این بیچاره هرسری که میاد سر کلاس از این سکویی که گذاشته شده زیر تخته سیاه .میوفته اگه روزی ۲ مرتبه نیوفته اموراتش نمیگذره دیگه اینقدر افتاده که دیگه واسه همه عادی شده دیگه کسی خندش نمیگیره البته به جز بعضی پسرهای بیمزه کلاس)
بچه مخفی : وا استغفرالله .چه حرفها تو کشور اسلامی و این حرفها .نبینم کسی از این حرفها بزنه ها ناسلامتی ما دانشجوی پیرو خط امامیم هاااااااااااا
مصطفا:خوبی دادا .ما خبیم شوما خبین؟ خانم بچه ها (بچه با کسره ) خوبن؟بابا عمرا بتونی تو اصفهانی حرف زدن به پای من برسی من کلی سابقه دارم اینجا .زبون اصفهونی رو بهتر از خودشون حرف میزنم پس خواهشن با لهجه خودت (فکر کنم مشهدی باشی نه؟)بیا دادا!
اناهیتا :مرسی عزیز حتما سر فرصت سر میزنم بهت
تو نظرات قبلی نه قبلی تر یه اقایی به نام مازیار مشکی پوش نوشته از متنات و عکسات خیلی ممنون !!!!!! میشه بگی عکسم کجا بود ؟تو توی این وبلاگ عکس میبینی؟
راستی من یه سوال داشتم من هاست برای عکس هام دارم و مشکلی ندارم ولی نمیدونم ادرس عکس رو باید چه جوری و کجای صفحه یا قالب وارد کنم کسی بلده بگه انشالا خیر ببینه.

دانشگاه

بله میبینم که همتون دارید کم کم لهجه اصفهونی پیدا میکنید .باید در وبلاکم بنویسم اصفهونی حرف زدن ممنوع .راستی کامیم از این هفته داره تشریف فرما میشد (با لهجه) .دیگه تو این وبلاگ میخوام از دانشگاهمون و استادامون براتون حرف بزنم تازه قراره لهجه اصفهونی هم تضمینی بهتون یاد بدم .اول بذار از کلاسمون بگم ما ۳۰ تا دختر و اگه گفتین چندتا پسر؟اونایی که گفتن ۵۰ تا پسر باشن برن بیرون که ضایع شدن ما کلا ۱۰ تا پسر داریم .حال میکنید جمعیتو خدایی تمام دانشگاه پر دختر شده .اون روز استادمون کلی واسشون ابراز نگرانی کرد و گفت سعی کنید درس بخونید که تو دوره فوق لیسانس لااقل یه همزبون تو کلاس داشته باشید ! اساتیدمونم که بیشتریهاشون جوون هستند از این اساتیدی هستند که تو رشته خودشون کلی مهارت دارن ولی فارسی نوشتن و فارسی خوندنشون ضعیفه !!!! هر سری کلی سوتی میدن که بعدا سر فرصت واستون میگم .خب ما بریم که کلی کار داریم کافینت هم داره شلوغ میشه دیگه!
و من ا..توفیق:دانشجوی خط پیرو امام