این دفعه هم عنوان نداره شرمنده

به سلام به برو بچ ،خوبین که؟
1.داشتم طبق عادت همیشگیم وب گردی می کردم رفتم توی وبلاگی (شرمنده اسمش یادم نیست کو هوش کو حواس؟)یه متنی بود مال مصاحبه با محمد تقی رهبر نماینده اصفهان تاریخش مال 20 روز پیش بود(البته اگه اشتباه نکنم)که روزنامه اعتماد انجام داده بود
در مورد لباس وطرز ارایش دختر پسرها مخصوصا در دانشگاهها تز داده بود ،گفته بود اگر
دانشجویان ببینند در صورتی که اقایان لباس استین کوتاه بپوشند و خانمها حجابشون رو رعایت نکنند در پایان ترم نمره نمی گیرن و یا اخراج میشوند یا استاد پایان نامه شان رو تحویل نمیده مجبور میشن شئونات !را رعایت کنند .خدایی عجب حرفی زده ها
من که موافقم این جوری تو دانشگاهها هم ، نمره بر اساس شایسته سالاری داده میشه، حالا که همه جا بر اساس شایسته سالاری! عمل میشه چرا دانشگاهها نشه؟ مهم نمره گرفتنه نه علم و دانش یاد گدفتن ! تازه به نظر من دیگه چرا امتحان بگیرن و این همه پول خرج کنند بیاین بر اساس شئونات نمره بدن !مثلا اون دخترایی که مانتو کوتاه می پوشن، که اصلا صفر بدن بهشون، اونایی که مانتو بلند می پوشن نمره10 بدن، اونایی که چادر میپوشن 19.75 بدن ،اونایی که رو بنده میزنن 20 بدن ،به همین سادگی!!!

2.حالا اقایون !اون بچه قرتی هایی که استین کوتاه میپوشن، اصلا بندازنشون بیرون ،چون اینا اصلاح پذیر نیستن که با یه نمره صفر درست بشن، بقیه هم به اندازه ریششون نمره بدن، تازه به اونایی که دکمه بالای لباسشونو میبندن ،دو تا 20 بدن ،خوب نیست؟

3.من نمیگم دانشجوها به سبک مدلهایfoshion tv برن دانشگاه، ولی این ها هم خیلی شورش کردن بابا !نه به این بی نمکی نه به این شوری .

4.هر جور دوست دارید برین دانشگاه، به ما چه؟کسی حرفی داره!!!!

5.من می خوام زنگ بزنم به این اقای نماینده، بگم قربون دستتون ،بیاین کنکور رو هم بر اساس شئونات برگزار کنید، این جوری دیگه مشکلاتتون در دانشگاهها کمتر میشه،چطوره؟

6.بذار الان رتبه ام رو تو کنکور شئوناتی حساب کنم:نماز های خونده شده+روزه های گرفته شده +این همه چادر نپوشیدن(با ضریب 3)+مانتو های کوتاه(ضریب2)+اون موههای چتری که هی مدام از زیر روسری معلومه=وااااااااااااااااااااااااااااااااا خدا مرگم بده غیر مجاز شدم

7.غیر مجاز!!!!!!!!!

8.دیروز رفته بودم کتاب خونه تا بر دهان اون یاوه گوهایی که میگن جوونها کتاب نمی خونن مشت محکمی زده باشم، خلاصه داشتم دنبال یه کتاب خوب می گشتم، در همون حال به دوستم در مورد کتابهایی که خونده بودم توضیحاتی میدادم که کدوم کتاب رو برداره که ارزش خوندنو داشته باشه، یه دختری هم سن من هم وایساده بود، مثلا داشت کتاب انتخاب میکرد ولی گوشش پیش ما بود، یه کتابی برداشتم که نگاش کنم به اسم کنتس سلما، بعد گذاشتم سر جاش دختره کتابو برداشت یه نگاه به من کرد گفت :کنتس سلما(با کسره ک)؟ کنتس سلما(با فتحه ک)؟چه اسم بی ربطی!!!!!!!!!!گفتم: کنتس سلما (با ضمه ک) درستشه، گفت: خب یعنی چی؟ گفتم: یه لقبه خارجی که به خانمهای کنت میدن ،گفت: شما اینو خوندین ؟گفتم :نه، گفت معلومه مزخرفه!!!!!!!!!!!!!!!!گفت : کدومشون قشنگ هستند؟چشمم به کلیدر افتاد گفتم: این خیلی قشنگه من خوندمش. گفت :اه چند جلده ؟گفتم: 10 جلده، گفت: چه بیکار بودی 10 جلد رو
خوندی!!!!!! گفت: من از ایناخوشم نمیاد، بیشتر فهیمه رحیمی دوست دارم ،اینا همشون بیخوده!!!!!!!!!!!!!


9.الان دارم یه کتاب در مورد شخصیت واندیشه های شمس تبریزی میخونم به نام خط سوم نوشته دکتر ناصر صاحب زمانی اونایی که دوست دارن در مورد شمس بیشتر بدونن برن از هر ده کوره ای که هست این کتابو گیر بیارن من تا الان152 صفحشو خوندم من قبلا فکر می کردم فقط مولانا شیفته شمس بوده ولی الان میبینم انگاری این رابطه دو طرفه بوده یک نکته مهمتراین رابطه بر اساس تمایلات همجنس گرایانه نبوده اخه اگه شمس اینکاره بود تو سن 62 سالگی با یه مرد 40 ساله که این کارو نمی کرد کلی بچه مچه دور برش بوده پس الکی پشت سر مرده بد نگید می خوام چند تا از حرفهای جالبشو اینجا بنویسم:
ـــبر کافر،شکر واجب است،که باری منافق(دورو)نیست!
ـــ همه کس،دوست شناس ، نبود، ودشمن شناس نبود پس زندگانی،دو بار بایستی {تا انسان}
…..دشمن را شناسد ، دوست را شناسد.
ـــ فعلا بسه اقای شمس رو راحت بذارید زیاد ازش حرف نکشید بقیه حرفاشو بعد می گم !

10.پیشنهاد میکنم اهنگ نرو از رضا صادقی رو دانلود کنید و حالشو ببرید من که دارم میبرم فکر کنم وبلاگ سارا که لینکشو گذاشتم این اهنگو داشته باشه ،دیگه اون وقت مثل من مجبور نمیشید دعا کنید تا فیلم بی مزه ارث بابام زودتر تموم شه تا اهنگشو گوش بدید!ولی نمیدونم چرا این همه این اهنگ کوتاهه ولی واقعا قشنگه ! حالا از ما گفتن بود

11.الان داشتم روزنامه ایران رو میخوندم نوشته به گزارش BBC مصرف مشروبات الکلی در دختران بیشتر است حال میکنی! اقایون عزیز روتون کم شد( اقا ودکا، ویسکی، اب شنگولی بدم خدمتتون؟)خدایی دخترا دارن تو همه زمینه ها رو اقایون کم میکنن ،تا باشه از این رو کم کنی ها البته نه در راه خلاف!

12.لطفا به اقایون عزیز بر نخوره !!!! حقیقت تلخه دیگه!چه میشه کرد؟


نظرات 16 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:05 ق.ظ http://khastetarin.blogsky.com

سلام وبلاگت قشنگه به ما هم سر بزن ممنون
با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غشقشلاشد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.yaraghan.persianblog.com/

منم موافقم اصلآ باید خشتک هرچی بی حجاب و بد حجابه در اورد به کله اش کشید

برنامه نویس جوان چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.dollar.blogsky.com

سلام دوست خوبم وبلاگت واقعا قشنگه اگه ما رو قابل دونستی به وبلاگ ما(یعنی وبلاگ خودتون)هم یه سر بزن

حسین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://khastetarin.blogsky.com

از اینکه در وبلاگم نظر دادی ممنون در مورد سوالت:
اگه به وبلاگایی که سرمی زنم باحال و پر ببیننده باشه منم یه مقدار شو می خونم اگه دیدم وبلاگ کشکی برای دلگرمی اون شخص که کارش بهتر بشه نظر و می دم.
در ضمن برای اینکه وقتت هم تلف نشه منم به تو توصیه می کنم که از این روش یهنی کپی یه جمله و نظر دادن در تمام وبلاگها استفاده کنی.
مطمن باش به نفعته. اگه دوست داشنی به ما هم سربزن ممنون
کاری نداری فعلا خداحافظ

حسین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ب.ظ http://khastetarin.blogsky.com

یعنی واقعا اینقدر مخت اشکال داره..
ببین این نصیحت می خوای قبول کن می خوای قبول نکن من ،باتجربه این مطلب رو فهمیدم


فقط برای بهتر شدن وبلاگت به فکر خودت باش دلت هم واسه هیچ کس نسوزه
دیگه اگه نگرفتی مطلبو برو ...

آناهیتا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.anahita-e.persianblog.com

سلام. از اینکه به من سرزدی ممنون. خیلی قشنگ می نویسیو البته سبک طنز گوییو نوع ساختار نوشتای(بخصوص شماره گذاریت)مثل زیتونهو نکنه بلا زیتونی یک وبلاگ دیگه راه انداختی. همچین نوشته بودی غریبی دلم کباب شدم اومدم دیدم به چه مجلس شلوغیه. موفق باشی.

مهربان چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.bolooreroya.persianblog.com

سلام دوست خوبم.خوبی؟مرسی از حضور سبزت و مرسی که خبرم کردی. متن خیلی جالبی بود.امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم.هر وقت آپ کردم خبرت می کنم،خوشحالم می کنی اگه بیای.موفق و شاد باشی.

دشمن کش چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ب.ظ http://enemykiller.blogsky.com

سلام.ممنون از نظرت کاملا باهات موافقم.منتها خوب بالاخره این هم نوعی از مبارزه هست.مگه نه؟بازم به ما سر بزن.

سیاوش چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ http://antiholland1.persianblog.com

سلام. میگم مرده این وبلاگم نگو چرا باور کن تا آخر متنو که میخوندم همش داشتم کیف میکردم دمت گرم که عجب باحال مینویسی مخصوصا موضوع مربوط به نمره در دانشگاه بر اساس موازین.
با حال مینویسی
من آپهستم تشریف بیار خوشحال میشم.
سیاوش از لیدن

بچه مخفی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ق.ظ http://invisible-Kid.PersianblOg.cOm

هاه..خیلی جالب بودن!‌مخصوصا قسمتهای مربوط به دانشگاه و شئون اسلامی! هر چهار تا پستت رو هم خوندم....با اینکه تازه شروع کردی ولی میدونم موفق میشی:ی

حامین پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

عرق خور شدین واسه من؟؟؟؟! عراب و شرق میخورین ؟؟؟ خجالت بکشین ! یا ایها النسا لا تنوش العرق و الشراب!!

زیتون پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ب.ظ http://z8un.com

آب شنگولی:)))

وحید جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.doostane2005.persianblog.com

سلام ممنون از جواب های من...در ضمن اینجا ایران است آمریکا نیست که اینجوری بری دانشگاه...

علی جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ http://tactaz.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدید وبلاگ جالبی دارید موفق باشید

حامین جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ http://Haminpersia.persianblog.com

ظاهرآ بد مست شدی!

الهام شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام .... مطالبتون قشنگه ... ولی یه انتقاد دارم

سعی نکنید با به وجود آوردن دشمنی بین خودتان و دیگران تفرقه بیندازید و از آب گل آلود ماهی بگیرید .

مرد و زن نیمه مکمل هم هستند و هیچ کدام هم بر دیگری برتری ندارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد